Η Καλή Ημέρα Από το Μαλλί Φαίνεται
Η Μόνικα ξυπνά τη μέρα του σχολικού χορού με τα χειρότερα μαλλιά που είχε ποτέ! Για να φτάσει στο κομμωτήριο αναγκάζεται να συνεργαστεί με την πρώην αστυνομικό, τη Λιζ, που εμφανίζεται στο σπίτι της αναζητώντας ένα κλεμμένο κολιέ.
Αφού περνά τη νύχτα δοκιμάζοντας διαφορετικά χτενίσματα, η Μόνικα ξυπνά τη μέρα του σχολικού χορού με έναν εφιάλτη – τα χειρότερα μαλλιά που είχε ποτέ! Απελπισμένη να τα φτιάξει και χωρίς να έχει τρόπο να πάει στο κομμωτήριο, η Μόνικα αναγκάζεται να συνεργαστεί με μία άτυχη αστυνομικό, τη Λιζ, που εμφανίζεται στο σπίτι της αναζητώντας ένα πανάκριβο κολιέ. Το αταίριαστο ζευγάρι ανακαλύπτει τελικά ότι έχει περισσότερα κοινά απ' όσα νόμιζε, καθώς προσπαθούν να φυλάξουν το κολιέ από έναν διαβολικό κλέφτη κοσμημάτων και να καταφέρει η Μόνικα να φτάσει έγκαιρα στον χορό!