Enjoy
Ανίκανος να εκφράσει με ειλικρίνεια τα προβλήματά του, ο Μάικλ (Χίμες Πατέλ) αναζητά μια διέξοδο από την έντονη κατάθλιψή του. Ενώ απομονώνεται όλο και περισσότερο στο δικό του κόσμο, η κοπέλα του η Κέιτι (Μάντι Χιλ) τον εκλιπαρεί επανειλημμένα να υιοθετήσει μια πιο θετική νοοτροπία, χωρίς αποτέλεσμα.
Ανίκανος να εκφράσει με ειλικρίνεια τα προβλήματά του, ο Μάικλ ψάχνει μια διέξοδο από την έντονη κατάθλιψή του. Ενώ απομονώνεται όλο και περισσότερο στο δικό του κόσμο, η κοπέλα του η Κέιτι τον εκλιπαρεί επανειλημμένα να υιοθετήσει μια πιο θετική νοοτροπία, χωρίς αποτέλεσμα. Μόνο όταν η δύσκολη σχέση του με έναν μαθητή, τον Άρτσιμπαλντ, φτάσει σε κρίσιμο σημείο, θα μπορέσει επιτέλους να βρει έναν λόγο να ελπίζει. Το Εντζόι είναι μια ασυνήθιστη εξερεύνηση στην αρρενωπότητα, την ψυχική υγεία των ανδρών, και του τρόπου με τον οποίο εκδηλώνονται τα κοινωνικά στερεότυπα γύρω από την κατάθλιψη στους άνδρες διαφορετικών γενεών.