Salam
Η Σαλάμ, μια νεαρή γυναίκα οδηγός της Lyft προσπαθεί να βγάλει τη νυχτερινή βάρδια στη Νέα Υόρκη, ενώ περιμένει να μάθει νέα για τη ζωή ή τον θάνατο της οικογένειά της στη Συρία.