Ψυχρά Κι Ανάποδα 2
Μαζί με την Άννα, τον Κρίστοφ, τον Όλαφ και τον Σβεν, η Έλσα αντιμετωπίζει ένα επικίνδυνο, αλλά και συναρπαστικό ταξίδι στο άγνωστο - στα μαγεμένα δάση και τις σκοτεινές θάλασσες πέρα από την Αρεντέλα - αναζητώντας αλήθειες για το παρελθόν.
Γιατί η Έλσα γεννήθηκε με μαγικές δυνάμεις; Οι αλήθειες για το παρελθόν την περιμένουν καθώς η ίδια τολμά προς το άγνωστο - στα μαγεμένα δάση και τις σκοτεινές θάλασσες πέρα από την Αρεντέλα. Οι απαντήσεις την καλούν, αλλά ταυτόχρονα απειλούν και το βασίλειό της. Μαζί με την Άννα, τον Κρίστοφ, τον Όλαφ και τον Σβεν, θα αντιμετωπίσει ένα επικίνδυνο μα και συναρπαστικό ταξίδι. Στο Ψυχρά κι Ανάποδα, η Έλσα φοβόταν ότι οι δυνάμεις της ήταν υπερβολικά δυνατές για αυτόν τον κόσμο. Στο Ψυχρά κι Ανάποδα 2, θα πρέπει να ελπίζει ότι είναι αρκετές.