Μια απίστευτη και συναρπαστική αληθινή ιστορία για τρεις γυναίκες στη NASA που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της ιστορίας, την εκτόξευση του αστροναύτη Τζον Γκλεν σε τροχιά.
Η απίστευτη αληθινή ιστορία των Κάθριν Τζόνσον (Ταράτζι Π. Χένσον), Ντόροθι Βον (Οκτάβια Σπένσερ) και Μέρι Τζάκσον (Τζανέλ Μονέ), εξαιρετικών Αφροαμερικανίδων που εργάζονταν στη NASA, οι οποίες ήταν τα μυαλά πίσω από μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην ιστορία: την εκτόξευση του αστροναύτη Τζον Γκλεν σε τροχιά. Αυτό το εκπληκτικό επίτευγμα ξεσήκωσε τον κόσμο και ενέπνευσε γενιές να κάνουν μεγάλα όνειρα.