Ιστορία, Αθλητικά
Η Έμα Στόουν κι ο Στιβ Καρέλ βάζουν τα δυνατά τους στην εντυπωσιακή αληθινή ιστορία του παιχνιδιού τένις του 1973 ανάμεσα στην πρωταθλήτρια γυναικών Μπίλι Τζιν Κινγκ και στον πρώην πρωταθλητή αντρών Μπόμπι Ριγκς.
Η Έμα Στόουν κι ο Στιβ Καρέλ βάζουν τα δυνατά τους σε αυτή την ευχάριστη για τους θεατές ταινία βασισμένη στην εντυπωσιακή αληθινή ιστορία του παιχνιδιού τένις του 1973 ανάμεσα στην πρωταθλήτρια γυναικών Μπίλι Τζιν Κινγκ (Στόουν) και στον πρώην πρωταθλητή αντρών Μπόμπι Ριγκς (Καρέλ). Γεμάτη συναίσθημα, χιούμορ και φοβερό πνεύμα, το Η Μάχη των Φύλλων είναι ένα θριαμβευτικό εγκώμιο του ιστορικού αγώνα που άλλαξε το παιχνίδι!