Ο Αδελφός μου, ο Αρκούδος
Όταν ο Κενάι, ένα παρορμητικό αγόρι Ινουίτ, μεταμορφώνεται μαγικά σε αρκούδα, θα πρέπει κυριολεκτικά να βαδίσει στα χνάρια κάποιου άλλου μέχρι να πάρει ορισμένα πολύ χρήσιμα μαθήματα ζωής. Στο τρελό μα παράτολμο ταξίδι του, βρίσκεται σε ένα δάσος γεμάτο άγρια ζώα, όπου γνωρίζει ένα αξιαγάπητο αρκουδάκι, τον Κόντα, τις ξεκαρδιστικές άλκες Ρατ και Τουκ, μαλλιαρά μαμούθ, φασαριόζικα κριάρια και πολλά άλλα… Όλα αυτά στην προσπάθειά του να ξαναγίνει άνθρωπος.
Ένα παρορμητικό αγόρι Ινουίτ, ο Κενάι, σκοτώνει μια αρκούδα για να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο του αδερφού του. Για να τον τιμωρήσουν τα Πνεύματα, τον μεταμορφώνουν σε αρκούδα. Τώρα, ο Κενάι θα πρέπει κυριολεκτικά να βαδίσει στα χνάρια κάποιου άλλου μέχρι να πάρει ορισμένα πολύ χρήσιμα μαθήματα ζωής, όπως το νόημα της αδελφοσύνης. Στο παράτολμο και συχνά τρελό ταξίδι του, βρίσκεται σε ένα δάσος γεμάτο άγρια ζώα, όπου γνωρίζει ένα αξιαγάπητο αρκουδάκι, τον Κόντα, τις ξεκαρδιστικές άλκες Ρατ και Τουκ, μαλλιαρά μαμούθ, φασαριόζικα κριάρια και πολλά άλλα… Όλα αυτά στην προσπάθειά του να ξαναγίνει άνθρωπος. Σ' αυτήν την επική περιπέτεια, που είναι γεμάτη χιούμορ και συναίσθημα, ακούγονται πέντε υπέροχα τραγούδια από τον Φιλ Κόλινς.