Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ II
Ξαναελάτε για περισσότερο έρωτα και γέλιο καθώς ο νεοαφιχθείς Ρίτσαρντ Γκιρ μπαίνει σε ένα πολυμελές καστ αστέρων που επιστρέφει γι' αυτό το συγκινητικό σίκουελ του Εξωτικού ξενοδοχείου Μάριγκολντ!
Ξαναελάτε και ετοιμαστείτε για περισσότερο έρωτα και γέλιο καθώς ο νεοαφιχθείς Ρίτσαρντ Γκιρ μπαίνει σε ένα πολυμελές καστ αστέρων — περιλαμβανομένων των Τζούντι Ντεντς, Μπιλ Νάι, Ντεβ Πάτελ και Μάγκι Σμιθ — οι οποίοι επιστρέφουν γι' αυτό το συγκινητικό σίκουελ του Εξωτικού ξενοδοχείου Μάριγκολντ! Τώρα που το πρώτο του εγχείρημα είναι επιτυχές, ο Σόνι (Πάτελ) ετοιμάζεται να κάνει επέκταση και δέχεται βοήθεια και ενθάρρυνση από τους φίλους του που μένουν στην πόλη.