Η Πρόταση
Όταν μια ισχυρή συντάκτρια βιβλίων κινδυνεύει να απελαθεί στον Καναδά, δηλώνει ότι είναι αρραβωνιασμένη με τον βοηθό της που βασανίζει για χρόνια.
Κινδυνεύοντας να απελαθεί και να χάσει την καριέρα την οποία λατρεύει, η εξουσιομανής Μάργκαρετ ανακοινώνει ότι είναι αρραβωνιασμένη με τον ανυποψίαστο, καταπονημένο βοηθό της Άντριου. Αφού αυτός της παραθέτει μερικές δικές του απαιτήσεις, το αταίριαστο ζευγάρι πηγαίνει στην Αλάσκα, όπου έχουν μόνο τέσσερις μέρες για να πείσουν την εκκεντρική του οικογένεια και έναν πολύ δύσπιστο υπάλληλο της υπηρεσίας μετανάστευσης ότι το παραμύθι τους είναι αληθινό.