Ο Γόης των Χιλίων Δολλαρίων
Ο χαμηλών τόνων Ρόνι Μίλερ είναι κρυφά ερωτευμένος με τη Σίντι Μαντσίνι, το ομορφότερο και πιο δημοφιλές κορίτσι στο πανεπιστήμιο. Όταν η Σίντι βρίσκεται σε μία απελπιστική κατάσταση, ο Ρόνι σπεύδει να τη σώσει – με το αζημίωτο φυσικά!
Ο χαμηλών τόνων Ρόνι Μίλερ είναι κρυφά ερωτευμένος με τη Σίντι Μαντσίνι, το ομορφότερο και πιο δημοφιλές κορίτσι στο πανεπιστήμιο. Όταν η Σίντι βρίσκεται σε μία απελπιστική κατάσταση, ο Ρόνι σπεύδει να τη σώσει – με το αζημίωτο φυσικά! Η Σίντι πρέπει να παραστήσει την κοπέλα του, ώστε να ανεβάσει το κοινωνικό του στάτους. Ο δρόμος προς τη δημοτικότητα, όμως, παίρνει μία αναπάντεχη τροπή, όταν ο Ρόνι γίνεται τόσο κουλ που αποξενώνει τους παλιούς του φίλους. Η Σίντι παραμερίζεται και ο Ρόνι συνειδητοποιεί ότι τα λεφτά μπορεί να εξασφαλίζουν τη δημοτικότητα, αλλά δεν εξαγοράζουν την αγάπη!