Χάρτινες Πόλεις
Όταν ο Κουέντιν (Νατ Γουλφ) και η Μάργκο (Κάρα Ντελεβίν) πάνε σε μια ολονύχτια περιπέτεια, η Μάργκο εξαφανίζεται, σε αυτό το συγκινητικό ρομαντικό μυστήριο από τον συγγραφέα του «Το Λάθος Αστέρι».
Από τον συγγραφέα των μπεστ σέλερ Τζον Γκριν («Το Λάθος Αστέρι»), το «Χάρτινες Πόλεις» είναι μια ιστορία ενηλικίωσης με επίκεντρο τον Κουέντιν και την αινιγματική γειτόνισσά του Μάργκο, που λάτρευε τα μυστήρια τόσο πολύ που έγινε ένα. Αφού τον οδήγησε σε μια ολονύχτια περιπέτεια στην πόλη τους, η Μάργκο εξαφανίστηκε ξαφνικά, αφήνοντας πίσω της στοιχεία που ο Κουέντιν πρέπει να αποκρυπτογραφήσει. Η αναζήτηση οδηγεί τον Κουέντιν και τους έξυπνους φίλους του σε μια συναρπαστική περιπέτεια που είναι εξίσου ξεκαρδιστική και συγκινητική. Τελικά, για να εντοπίσει τη Μάργκο, ο Κουέντιν πρέπει να κατανοήσει βαθύτερα την αληθινή φιλία και την αληθινή αγάπη.