PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
Σε αυτό το επεισόδιο, είμαστε καλεσμένοι στον εορτασμό του Νορούζ, που είναι η ιρανική παραμονή Πρωτοχρονιάς. Οι Ιρανοί σε όλη τη χώρα παίρνουν μέρος σε έναν ιδιαίτερο εορτασμό, γεμάτο συμβολισμούς και ποίηση.