PORTRAITS DE VOYAGE : HAÏTI - Séismes
Ένας επιζών του καταστροφικού σεισμού που έπληξε την Αϊτή το 2010 μάς μιλάει για την καταστροφή και πώς έκαναν νέα αρχή μετά από αυτό το τραύμα.