The Beach Boys
Ένα ντοκιμαντέρ ύμνος προς το θρυλικό συγκρότημα που έφερε επανάσταση στην ποπ μουσική, και προς τις εμβληματικές αρμονίες τους που έφτασαν να γίνουν σύμβολο του καλιφορνέζικου ονείρου, γοητεύοντας γενιές και γενιές κοινού, παλαιότερες και νεότερες.
Ένα ντοκιμαντέρ ύμνος προς το θρυλικό συγκρότημα που έφερε επανάσταση στην ποπ μουσική, και προς τις εμβληματικές αρμονίες τους που έφτασαν να γίνουν σύμβολο του καλιφορνέζικου ονείρου, γοητεύοντας γενιές και γενιές κοινού, παλαιότερες και νεότερες. Το ντοκιμαντέρ παρακολουθεί την πορεία του συγκροτήματος από το ξεκίνημά του σε ένα ταπεινό οικογενειακό περιβάλλον, και περιλαμβάνει ανέκδοτο υλικό και νέες συνεντεύξεις με μέλη των Beach Boys και άλλα αστέρια της μουσικής βιομηχανίας.