Λίζι Μαγκουάιρ: Ποπ Σταρ
Η Λίζι Μαγκουάιαρ και οι φίλοι της, Γκόρντο, Κέιτ και Ίθαν πάνε για διακοπές στην Ιταλία. Εκεί ο κόσμος μπερδεύει τη Λίζι με την Ιζαμπέλα (ποπ τραγουδίστρια). Η Λίζι ερωτεύεται τον Πάολο (τον πρώην της Ιζαμπέλα, ο οποίος είναι επίσης ποπ σταρ).
Η αγαπημένη της Αμερικής, Λίζι Μαγκουάιαρ, σε ένα μοναδικό ταξίδι στην ταινία «Ποπ Σταρ», με πρωταγωνίστρια την έφηβη σταρ, Χίλαρι Νταφ. Αντίο, πατρίδα! Γεια σου, Ρώμη! Η Λίζι και οι συμμαθητές της, Γκόρντο, Κέιτ και Ίθαν γιορτάζουν την αποφοίτησή τους ταξιδεύοντας στην Ιταλία για να γευτούν τη γλυκιά ζωή - και πεντανόστιμη πίτσα! Δια μέσω διάφορων κωμικών καταστάσεων, ο κόσμος μπερδεύει τη Λίζι με τη μεγαλύτερη ντίβα της ποπ της Ιταλίας, την Ιζαμπέλα. Η Λίζι ερωτεύεται τον Πάολο, τον όμορφο παρτενέρ της Ιζαμπέλα στο τραγούδι. Μεταμορφωμένη από ατσούμπαλη έφηβη σε διεθνή σταρ της ποπ, η Λίζι αντιμετωπίζει ένα δίλημμα που μπορεί να αλλάξει τη ζωή της. Μήπως προκειμένου να γίνει σταρ της Ιταλίας αναγκαστεί να αφήσει πίσω την οικογένεια και τους φίλους της; Η Λίζι καλείται να βρει το θάρρος που δεν ήξερε ότι είχε και να κάνει πράγματα που θεωρούσε αδύνατα. Μάθετε από τι φτιάχνονται τα όνειρα, στην ταινία «Ποπ Σταρ».