Η Επιστροφή των Μάγων: Άλεξ Εναντίον Άλεξ
Η οικογένεια Ρούσο ταξιδεύει στην Ιταλία για να γνωρίσει τους συγγενείς της, αλλά η Άλεξ, στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι είναι κάτι παραπάνω από μια φαινομενικά ξένοιαστη μάγισσα, φτιάχνει κατά λάθος ένα ξόρκι που δημιουργεί μια Καλή και μια Σατανική Άλεξ.
Στην «Επιστροφή των Μάγων: Άλεξ εναντίον Άλεξ” η οικογένεια Ρούσο μαζί με φίλους ταξιδεύουν στην Τοσκάνη της Ιταλίας για να γνωρίσουν τους χαμένους συγγενείς τους… Όταν όμως η Άλεξ προσπαθεί ν’ αποδείξει ότι είναι κάτι παραπάνω από μια φαινομενικά ξένοιαστη μάγισσα, φτιάχνει κατά λάθος ένα ξόρκι που δημιουργεί μια Καλή και μια Σατανική Άλεξ. Καθώς η Σατανική Άλεξ μπλέκεται στα κακόβουλα σχέδια ενός γοητευτικού νεαρού μάγου που επιδιώκει να κατακτήσει τον κόσμο, η Καλή Άλεξ πρέπει να βρει έναν τρόπο για να γλιτώσει όχι μόνο την οικογένειά της, αλλά και ολόκληρη την ανθρωπότητα. Αυτό θα καταλήξει σε μια επική μάχη ανάμεσα στις δύο εκδοχές του εαυτού της -και μάλιστα στην κορυφή του Πύργου της Πίζας.