Διαχρονικοί Ήρωες: Indiana Jones & Χάρισον Φορντ
Από το ταπεινό ξεκίνημα με μικρούς τηλεοπτικούς ρόλους μέχρι τη μεγάλη στροφή ως πολύ πετυχημένος ήρωας δράσης του σινεμά και τους ενδοσκοπικούς ρόλους που ακολούθησαν, αυτό το νέο ντοκιμαντέρ καταγράφει τη μεγάλη καριέρα του Χάρισον Φορντ. Ακολουθήστε τα πρωτοποριακά του βήματα, και τη διαδρομή, με τους παραγωγούς και τους ηθοποιούς που δημιούργησαν τον Indiana Jones και είδαν να γράφεται η ιστορία του κινηματογράφου.
Από το ταπεινό ξεκίνημα με μικρούς τηλεοπτικούς ρόλους μέχρι τη μεγάλη στροφή ως πολύ πετυχημένος ήρωας δράσης του σινεμά και τους ενδοσκοπικούς ρόλους που ακολούθησαν, αυτό το νέο ντοκιμαντέρ καταγράφει τη μεγάλη καριέρα του Χάρισον Φορντ. Ακολουθήστε τα πρωτοποριακά του βήματα, και τη διαδρομή, με τους παραγωγούς και τους ηθοποιούς που δημιούργησαν τον Indiana Jones και είδαν να γράφεται η ιστορία του κινηματογράφου. Αυτή η εσωτερική ματιά ρίχνει ένα σπάνιο και προσωπικό φως σε έναν πραγματικό θρύλο.