Ο Υπέροχος Χειμώνας του Μίκυ Μάους
Το θαύμα της εποχής του χειμώνα στέλνει τον Μίκυ Μάους και τους φίλους του σε ένα ταξίδι μέσα από τρεις μαγικές ιστορίες.