Μια Λέξη - Φέγενορντ
Ο ολλανδικός ποδοσφαιρικός σύλλογος Feyenoord λειτουργεί στο εσωτερικό για όλη τη σεζόν 2020/21 λόγω της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19. Μοναδικά πλάνα από το εσωτερικό των αποδυτηρίων και πέρα από τους τοίχους της αίθουσας συσκέψεων φέρνουν τον σύλλογο και όλες τις βασικές προσωπικότητες πιο κοντά από ποτέ στο κοινό.