Παπιοπεριπέτειες
Καλώς ορίσατε στη Λιμνούπολη! Δείτε τον Σκρουτζ και την οικογένεια να γιορτάζουν τα γενέθλια του Ντόναλντ, να ψάχνουν έναν κρυμμένο θησαυρό και να κάνουν αταξίες στην έπαυλη Μακ Ντακ.