LEGO Star Wars: Ιστορίες Ανδροειδών
Καθώς διασχίζει τον γαλαξία για να σώσει τον R2-D2, ο C-3PO διηγείται τις πολλές ιστορίες των Επαναστατών, τις σπουδαίες περιπέτειές τους, τη διαμάχη με τους Σιθ και την αναζήτηση μιας νέας ελπίδας.
Ο Λουκ Σκάιγουοκερ και η Επαναστατική Συμμαχία κατατρόπωσαν την Αυτοκρατορία καταστρέφοντας το δεύτερο Άστρο του Θανάτου, αλλά οι πανηγυρισμοί διακόπτονται απότομα όταν μια μυστηριώδης φιγούρα που φορά κουκούλα κλέβει το σκάφος του ναυάρχου Άκμπαρ με τον ανυποψίαστο R2-D2 να πέφτει θύμα ομηρίας! Καθώς ο C-3PO και οι υπόλοιποι Επαναστάτες διασχίζουν τον γαλαξία για να τον βρουν, εκείνος διηγείται τις πολλές ιστορίες των Επαναστατών και τις σπουδαίες περιπέτειές τους που οδήγησαν στη διαμάχη μεταξύ Τζεντάι και Σιθ, τη δημιουργία της Αυτοκρατορίας, και την αναζήτησή τους για μια νέα ελπίδα.