Next
Ο πρωτοπόρος στη Σίλικον Βάλεϊ Πολ ΛεΜπλανκ συνεργάζεται με την Ειδική Πράκτορα Σία Σάλαζαρ για να εμποδίσει την Τεχνητή Νοημοσύνη που δημιούργησε από το να αφανίσει τον κόσμο.