Οι Γκριν στη Μεγαλούπολη (Μικρού Μήκους)
Έλα στη Μεγαλούπολη για αγώνα δρόμου με τον Κρίκετ, για το πάρτι της Τίλι και για μια επική οικογενειακή διαμάχη για το τελευταίο ντόνατ. Όταν βρίσκεσαι με τους Γκριν, να είσαι έτοιμος για τη βόλτα της ζωής σου!