My Wife and Kids
Ο Μάικλ προσπαθεί να δώσει στα παιδιά του μαθήματα ζωής χρησιμοποιώντας τη δική του σοφία. Ο Μάικλ Τζούνιορ μπαίνει συχνά τιμωρία από τον μπαμπά του, η Κλερ θέλει απλώς τα χρήματα του πατέρα της και η Κάντι σπάνια αφήνει τον πατέρα της να πει την τελευταία κουβέντα.
Ο Μάικλ Κάιλ είναι ένας σύγχρονος οικογενειάρχης που έχει έναν μοναδικό τρόπο ανατροφής. Διδάσκει στα παιδιά του μαθήματα ζωής με τη δική του χιουμοριστική σοφία. Η Τζάνετ, η σύζυγος του Μάικλ, διατηρεί μια ισορροπία μεταξύ της φροντίδας του σπιτιού τους, της εξέλιξης της καριέρας της και των αστείων με τον σύζυγό της. Τα τρία παιδιά τους είναι ο Μάικλ Τζούνιορ, που δέχεται συχνά τις αστείες τιμωρίες του πατέρα του, η κυκλοθυμική, έφηβη κόρη τους, Κλερ, με αγαπημένο χόμπι να ζητά χρήματα από τον μπαμπά και η εξάχρονη Κάντι, που σπάνια αφήνει τον μπαμπά να πει την τελευταία κουβέντα.