Η Πένι στο Μ.Α.Ρ.Σ.
Η Πένι, η κρυφή κόρη της πιο διάσημης ποπ σταρ, και η φίλη της η Καμίλα πηγαίνουν στο ΜΑΡΣ, το κορυφαίο σχολείο Μουσικής και Τεχνών.
Η Πένι είναι η κόρη της Μπακία, της πιο διάσημης ποπ σταρ της εποχής. Μαζί με την καλύτερή της φίλη, την Καμίλα, αποφασίζουν να φοιτήσουν στο ΜΑΡΣ, ένα κορυφαίο σχολείο Μουσικής και Τεχνών. Εκεί θα βρει νέους φίλους, θα αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και θα συνεχίσει να ψάχνει για τον πατέρα της που δεν τον έχει γνωρίσει ποτέ.