Star Wars: Ανδροειδή
Πολύ πριν τη γνωριμία τους με τον Λουκ Σκάιγουόκερ, τα αγαπημένα σας ανδροειδή του Πολέμου των Άστρων ταξίδευαν στον Γαλαξία και ζούσαν περιπέτειες, γεμάτες από συνταρακτικούς κινδύνους... και ξεκαρδιστική διασκέδαση. Ακολουθήστε τους R2-D2 και C-3PO σ' αυτήν τη συναρπαστική σειρά κινουμένων σχεδίων καθώς εξερευνούν τις πιο απόμακρες γωνιές του διαστήματος σε μία ατελείωτη αναζήτηση για έναν καλό κύριο!
Ακολουθήστε τον R2-D2 και τον C-3PO σε συναρπαστικές περιπέτειες, γεμάτες συνταρακτικούς κινδύνους… και τρελό κέφι! Πολύ πριν τη γνωριμία τους με τον Λουκ Σκάιγουόκερ, τα αγαπημένα σας droids του Πολέμου των Άστρων, τριγυρνούσαν στον γαλαξία σε μία ατελείωτη αναζήτηση για να βρουν αυτό που κάθε φιλικό ανδροειδές αναζητά περισσότερο, έναν καλό κύριο! Απολαύστε και τα 13 επεισόδια αυτής της γεμάτης περιπέτειας, σειράς κινουμένων σχεδίων, και μοιραστείτε τις αρχικές περιπέτειες των R2 και 3PO, καθώς εξερευνούν τα πιο απόμακρα σημεία του διαστήματος κάνοντας αυτό που ξέρουν καλύτερα να κάνουν, να μπλέκουν σε μπελάδες… ξανά και ξανά!