Οικογένεια για το ΣΚ
Κάθε σαββατοκύριακο, ο Φρεντ φροντίζει τις κόρες του: την Κλαρά (16 ετών), τη Βικτουάρ (13 ετών) και τη Ρομί (10 ετών). Κάθε μία έχει διαφορετική μαμά με την οποία ζει μέσα στην εβδομάδα. Μία νέα θετή μητέρα μπαίνει σ' αυτήν τη χαρούμενη οικογένεια, όταν ο Φρεντ ερωτεύεται την Εμά, μια Καναδή φοιτήτρια που τελειώνει το διδακτορικό της στην παιδοψυχολογία.
Η Κλαρά, 16 ετών, είναι η κόρη της Λοράνς. Η Λοράνς έχει ένα καφέ με τη γυναίκα της και τον θετό της γιο. Η Βικτουάρ, 13 ετών, είναι η κόρη της Μαρί-Ανζ. Και η Ρομί, 10 ετών, είναι η κόρη μιας Ισπανίδας ηθοποιού, της Ελένα. Ο μπαμπάς του κοριτσιού, ο Φρεντ, είναι ένας φυσιοθεραπευτής που βλέπει τις κόρες του Παρασκευή με Κυριακή. Μία μέρα, η Λοράνς στέλνει στον Φρεντ μία πελάτισσα, την Εμά, που έχει χτυπήσει τη μέση της και ο Φρεντ την ερωτεύεται παράφορα. Έξι μήνες μετά, η Εμά μετακομίζει με τον Φρεντ και τα κορίτσια του. Όλοι μαζί γίνονται μια νέα οικογένεια για το ΣΚ.