ZOMBIES: The Re-Animated Series (Shorts)
Βρείτε τον Ζεντ, την Άντισον, τη Γουίλα και τους υπόλοιπους φίλους τους σε μια σειρά σύντομων επεισοδίων γεμάτων μουσική, περιπέτεια, διασκέδαση και... ένα σαρκοβόρο φυτό τέρας; Θα παγιδευτούν άραγε σε ένα ατελείωτο καλοκαίρι και θα προσπαθήσουν να γλυτώσουν με το τραγούδι; Μάλλον! Θα αντιμετωπίσουν άραγε έναν τρομακτικό τεράστιο γρύλο; Και πάλι, μάλλον! Απ' το καλοκαιρινό στο τρομακτικό, η αγαπημένη μας παρέα του Σίμπρουκ θα αντιμετωπίσει τα πάντα από διαβολικούς κλώνους ως τον απροσκάλεστο "Μαχαιροβγάλτη του Θερινού Ηλιοστασίου" και θα έχει και χρόνο για διασκέδαση.