Secrets of the Bull Shark
Secrets of the Bull Shark unravels the mystery of these dangerous giants: how they migrate and how they hunt.
Secrets of the Bull Shark unravels the mystery of these dangerous giants: how they migrate and how they hunt. Marine biologist Dr. Ryan Daly and a team of scientists utilize cutting-edge technology to reveal the movements and behavior of the bull sharks with the hope of better understanding why they are venturing farther into our backyards.