Schwartz & Schwartz - Mein erster Mord
Two brothers seek justice for a murder. Mads, the successful and law-abiding younger brother, believes in the legal system, while Andi, the rebellious and unruly older brother, trusts his own rules. Despite their differences, their shared quest for justice pushes them into an inevitable conflict.