Ein starkes Team - Und vergib ihnen ihre Schuld
Found dead in the confession booth of his church is Pastor Heintze, seemingly pushed from the choir loft. The “strong team” begin their investigation and rule out Maria Kerkel, the housekeeper who found Heintze, as a suspect. Guided by forensic expert Jens Bömmert, colleague and community member, they focus on baker Lorenz.