Erzgebirgskrimi - Verhängnisvolle Recherche
Robert Winkler receives a voicemail from a journalist claiming to have crucial information, but when he returns her call, he hears her being attacked. Winkler and Szabo rush to the scene where they discover the body of Kirsten Reichenbach who was part of an environmental group opposing Uhlig Automotive's projects.