Wilsberg - Bielefeld 23
Ekki invites Wilsberg for dinner, but plans change when a call sends them on an adventurous trip to Bielefeld. Wilsberg's old friend, Manni Höch, is in trouble, stuck in jail over accusations of taking bribes for the construction project Bielefeld 23.