Verbrechen nach Ferdinand von Schirach
A doctor kills his abusive wife after years of torment and surrenders to the police.
A teen found with a bloody knife reveals dark family secrets and hidden compulsions.
A robbery trial takes a turn when the accused's brother reveals a game-changing truth.
A woman is killed in a hotel and a businessman’s story keeps shifting as truth unravels.
A mystery man kills two attackers and leaves police baffled by his silence and identity.