Das Quartett - Tödliche Lieferung
The team investigates the murder of a courier working for an online retailer. Diab Essa is found stabbed on a conveyor belt at the logistics center. Suspicion quickly falls on the staff of the high-tech company. Area Manager Sarah Graf is among those caught in a web of conflicting statements.