Das Quartett - Dunkle Helden
The murder of Manuela Weidner shakes up the mayoral race in Leipzig, casting a shadow over frontrunner Jan Temper. As the investigation progresses, Jan, the son of the 1989 revolution hero Walter Temper and idol of Detective Maike Riem, finds himself at the center of the storm, turning the case into a gripping political thriller.