Wilsberg - Vaterfreuden
Wilsberg's friend Ekki finds himself in a bind when his ex-girlfriend Silke introduces him to his daughter Hanna, demanding six years of back child support. To make matters worse, Ekki is overlooked for a crucial promotion at work. Desperate, he seeks Wilsberg's help to unravel the chaos in his personal and professional life.