Wilsberg - Schutzengel
Private detective Wilsberg becomes the victim of a burglary. More devastating than the shock of the crime is the theft of his hard-earned money saved for a cruise with Anna Springer. The burglary department dismisses his case, while Detective Overbeck faces his own challenges, witnessing a robbery and stepping in to intervene.