Stralsund - Waffenbrüder
Trainer Wolfram Winkelmann times a young running group as a bus speeds along a country road. Suddenly, a loud bang shatters the morning calm, and a column of smoke rises. One boy who just missed the bus stares in shock at the scene. Wolfram, the running coach, also gazes worriedly towards the smoke, sensing trouble ahead.