Stralsund - Wilde Hunde
The Stralsund investigative team faces a criminal organization exploiting teenagers from foster care. Mario Brendler, a youth recently held by the police for a drug offense, is found dead just hours after his release. The detectives must untangle the web of deceit to uncover the sinister plot behind Mario's untimely demise.