Ein starkes Team - Der Tausch
Tax auditor Uwe Benrath is found dead in front of his house in the early hours of the morning. To the investigative team, it is obvious: Benrath was shot dead in cold blood, and suspicion quickly falls on car dealer Tarek Habib. During Benrath's last audit of Habib’s business, he detected signs of money laundering, and it seems possible that this could be the motive behind Habib's actions.