Stralsund - Der lange Schatten
Detective Jule Zabek's new position is vital for her. The young woman's unconventional style is perfect for the police job, her sole constant in life. Her first case immediately captivates her: two missing teenage sisters. While her superiors, Karl Hidde and Karim Uthman, remain unalarmed, Jule suspects something far more sinister.