Avatar: Fire and Ash
Return to the picturesque reefs of Pandora for the immersive third chapter of Marine turned Na’vi leader Jake Sully and his family. Grieving the death of one family member, the Sullys set out to save another — aided by the Wind Traders. But their journey is cut short when attacked by the Ash People, who blame Eywa for the devastation of their home.
Return to the breathtaking world of Pandora with “Avatar: Fire and Ash,” the immersive third chapter of Marine turned Na’vi leader Jake Sully (Sam Worthington), Na’vi warrior Neytiri (Zoe Saldaña), and the Sully family. Living amongst the Metkayina Clan in the picturesque reefs of Pandora, but still reeling from the death of a family member at the hands of the RDA, the Sullys set out to protect another loved one from harm. Aided by the peaceful Tlalim Clan, also known as the Wind Traders who sail the skies, the Sullys’ journey is cut short when they’re attacked by members of the Mangkwan Clan, a.k.a. the Ash People, who blame Eywa for the devastation of their home by a volcano.