Crash & Bernstein
Desperate for a brother, Wyatt Bernstein creates a puppet he names Crash. Crash, with over the top characteristics, comes to life as a loud-mouthed surrogate brother focused on helping Wyatt survive in a family of all girls.
When Wyatt Bernstein, the only son among four kids, is reluctantly taken to Build-A-Bestie store to make his own stuffed animal for his birthday, he creates a boy-filled version of a puppet he names Crash. Wyatt, desperate for a brother, designs his new puppet with highly masculine characteristics such as the use of ninja weapons, very strong opinions and the desire to build and destroy things. But most importantly Wyatt designs Crash to be his confidant and friend. Crash comes to life as Wyatt's loud-mouthed surrogate brother who knows no limits. Crash finds Wyatt living in a household full of sisters, including his mother, popular 16-year-old Amanda, fashion-forward middle sister Cleo and assertive 6-year-old Jasmine. As Crash assumes the responsibility of looking after and protecting Wyatt, adventures of chaos and family love ensues.