Lab Rats: Elite Force
Lab Rats Chase and Bree must now join forces with Mighty Med's Kaz, Oliver, and Skylar to form a new “Elite Force” that combines the best of bionics and superpowers.
After the diabolical android Marcus Davenport is defeated on Bionic Island, Donald tasks Chase and Bree with a new mission. The Mighty Med hospital has been destroyed by two shape-shifters with a vendetta against all superheroes. Chase and Bree must now join forces with Kaz, Oliver, and Skylar to form a new “Elite Force” that combines the best of bionics and superpowers. These heroes must learn to work as a team on a new mission to protect Centium City. Together, they vow to track down the villains and keep the world safe.