Cocoon: The Return
A group of rejuvenated senior citizens return to Earth with their Antarean benefactors to retrieve alien cocoons jeopardized by an underwater earthquake.
In this charming sequel to the hit film Cocoon, the adventurous old-timers who left Earth for the alien utopia, Antarea, return on a rescue mission. Although accustomed to their new peaceful, problem-free planet, they realize the joys they left behind after they are reunited with their stunned families. Yet for all their happiness, they must once again confront the human frailties of their past.