Treasure Buddies
Travel across the globe on a treasure-hunting adventure with your favorite thrill-seeking pups. With the help of new friends – including a mischievous monkey – the Buddies embark on their biggest adventure yet: a journey to Egypt to find the greatest treasure known to animalkind. But when a devious cat threatens to throw a bone in the Buddies' plan, it's up to the pack to find it before she does.
Disney's thrill-seeking talking puppies are digging up a treasure trove of adventure that takes them across the world to the ruins of ancient Egypt. In a race against a devious cat, the Buddies and their exotic new friends, Cammy and Babi, must avoid booby traps, solve puzzles and explore a mysterious tomb – all in search of the greatest treasure known to animalkind. Packed with action and heart, the Buddies unleash a celebration of teamwork and friendship your family will enjoy again and again.