Snow Buddies
Disney's favorite talking pups find themselves stranded in Alaska, where the only way home is by competing in an epic Arctic dogsled race. With the help of two new husky pals, Shasta and Talon, the buddies undergo vigorous training to get into in paw-fect racing shape. Then, they must band together and overcome their underdog status to cross the frozen tundra, lead the pack and make it home.
Disney’s favorite adorable talking pups mush their way to the Great White North for their most epic adventure yet. When a mix-up inadvertently sends the Buddies to Alaska, their only way home is to take part in a thrilling dogsled race across the snow-covered wilds of Alaska. The daring dogs have to band together with their new Husky pals, Shasta and Talon, and muster up the courage to face the fur-raising challenges ahead. But will they have what it takes to win the race and find their way back home? This fun-filled movie about the power of teamwork and following your dreams will win the hearts of your entire family.