Exodus: Gods And Kings
Acclaimed director Ridley Scott brings new life to the epic story of Moses (Christian Bale) as he takes on the might of an empire and rises up against the Egyptian Pharaoh.
From acclaimed director Ridley Scott comes Exodus: Gods and Kings, the epic tale of one man’s daring courage to take on an empire. This spectacular adventure brings new life to the story of Moses (Christian Bale) as he defies the Pharaoh Ramses (Joel Edgerton), setting 400,000 slaves on a monumental journey of escape from Egypt.