Braveheart
Romance, intrigue, heroism and the desperate battle for nothing less than the freedom of Scotland. The story of William Wallace whose passion and courage united the Scottish people.
Romance, intrigue, heroism and the desperate battle for nothing less than the freedom of Scotland. The story of William Wallace whose passion and courage united the Scottish people in the struggle against a ruthless English king over six hundred years ago, at the start of the fourteenth century.